Wednesday, October 27, 2010

Pengenalan





Jamu Mahkota Warisan dulu dikenali dengan nama herba rawatan dalaman wanita sahaja . jamu ini diasaskan oleh arwah nenda saya dan menjadi amalan beliau pada tahun 1957 sempena kelahiran bonda saya . jamu ini popular dikalangan kaum kerabat dan rakan-rakan terdekat sahaja tetapi setelah saya mengamalkannnya selepas kelahiran puteri saya pada tahun 1999 , saya cadangkan dan promosi pada member-member , Alhamdulillah mereka makan dan memberi respon yg positif dari situ lah jamu ini di kenali oleh pelbagai golongan . ramai penggemar berlainan bangsa suka jamu ini , mereka berkata ajaib sekali . dengan rempah ratus yang terpilih ini  , ianya membantu wanita-wanita moden yang memerlukan supplement untuk melengkapi hari-hari mereka dengan penuh makna . saya rasa berbesar hati dapat membantu rakan-rakan yang bermasalah sekaligus membuat mereka ceria . kini mereka tidak perlu risau dengan adanya JAMU MAHKOTA WARISAN yang dapat memulihkan dalaman dengan sihat dalaman dan anggun luaran .




No comments:

Post a Comment


p/s : please do not copy information from this blog without permission . THANK YOU :)